Sorry

Förlåt men jag har inte hunnit blogga de senaste dagarna men här kommer en liten uppdatering på vad det var jag gjorde ❤

I förgår pluggade jag stenhårt på moppe teori

Igår åkte jag lite tidigare från skolan och åkte vidare till Eksjö där jag skev moppe provet och jag blev GODKÄND !!! Så himla lycklig är jag så mycket som jag har slitit med alla moppe tester ❤😊 men samma dag fyllde min syster 17 år (sanna) så när jag kom hem så firade vi henne med farmor och farfar + mormor
Såhär såg tårtan ut

Idag när jag kom hem satte jag mig på moppen och bara körde runt i hela gripenberg (var svinkallt för er som undrar) 😝 och nu har första snöflingorna fallit i gripenberg (snälla inte än det är för tidigt) ! Och nu ska jag bara ta det lugnt och sitta vid datorn ❤
Ciao !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar